Nytt uppdrag

Efter en hektisk vecka så är jag glad att det är helg. Nytt uppdrag, nya datasystem, nya uppgifter och nya människor. Kan inte påstå att jag direkt har fått någon mertid. Har gått och lagt mig tidigt varje kväll och somnat som en stock. TV vad är det? Fast å andra sidan så kan det nog påverka mig negativt liksom det påverkar tonåringarna. Enligt en studie av University of Pittsburgh school of medicine så ökar risken för depression senare i livet om man tittar på TV under tonåren. Men som sagt. Jag har inte haft den möjligheten under denna vecka. Men å andra sidan är jag inte heller deprimerad. Känner mig faktiskt tillfreds med livet och allt runtikring. Skulle väl kanske inte sagt "sorry" som Fred Goodwin (vd för Royal Bank of Scotland) beklagligt sa när han fick en bonus på "bara" 52 miljoner kronor. Jag är glad och nöjd med det lilla som livet tillför.




Kram

Kommentera här: