Mitt nya liv

Mitt nya liv började ju måndagen den 26 januari, dvs samma dag som oxens år började. Jag är tillbaka på banan igen, vilket känns underbart bra. Mina nyårslöften håller jag fortfarande. Dvs att jag ska dricka mer Amarone och Champagne (dvs mer kvalitée). Har dock inte blivit så mycket Amarone, men en och annan Ripasso har försvunnit ner i min strupe. Hann även få ner lite champagne i helgen som var, blev en Louis Roederer som fick äran att förgylla min strupe denna gång. Har även gått med i KUK (Kultur Utan Krav). Namnet kanske känns lite obscent och känns väl inte som att man direkt briljerar med att man har gått med där. Men när man förstår innebörden så känns det inte helt fel. Ser fram emot många kulturella evenemang under vårkanten.

Känns som att jag har fått bra snurr på tillvaron i största allmänhet. En vän kommenterade även att han kan se glittret i mina ögon igen, vilket känns som en komplimang. Är så glad att det går åt rätt håll.




Kram

Kommentera här: