Bastu

Sådana här dagar är det underbart att ha bastu. Att komma hem från jobbet trött och lite frusen och bara sätta sig i en varm bastu är inte helt fel. När kylan biter sig in på bara skinnet och man känner sig som en isbit, då känns det helt ok med lite värme. Skulle behöva använda den lite oftare.

Fick en promenad på Djurgården i går. Det blir ju inte så många sådana när jag numera har busskort. Men nu utnyttjar jag verkligen mitt busskort fullt ut. Så det är nog bra att basta lite oftare så att jag kan bränna de kalorier som missar när jag väljer att ta bussen eller tunnelbanan nu för tiden. Men självklart ska jag inte bli förslöad. Får även tänka på vad jag stoppar i mig så att jag hittar balansen. Balansen är viktig i allt vad man tar sig för. Och jag kan nog säga att min balans är rätt bra för närvarande. Det enda som jag skulle vilja balansera upp är fler turer på Djurgården. Men jag får väl satsa helgerna på det istället.

Tyvärr så hittade inte Milan balansen i går och förlorade därmed mot Inter med 1-2. Lite orättvis domare. Men Pato gjorde i alla fall en suverän andra halvlek.




Kram

Kommentera här: