Hård vecka

Pustar ut efter en hård vecka. Flera timmars övertid och några partykvällar. Puh. Men snart har jag julledigt och kan vila upp mig. Hade den traditionella julfesten på torsdagen. Tre rätters med snaps, öl, vin och calvados till. Hade tänkt gå hem tidigt men det blev inte så den här gången heller. Så jag var lite trött i går.  Men är man kung på natten så får man vara kung dagen efter också. Var rätt trött efter en hård och tuff arbetsvecka så jag skulle behövt åkt hem i går kväll, men man kan ju inte banga en 50-årsfest. Så det var bara att hålla sig upprätt några timmar efter jobbet till. Blev dock inte så sent som tur var. Hade i alla fall en mycket trevlig kväll, med god mat och mycket tjejsnack. I kväll middag. Som tur var så fick jag sova ut i morse så att jag är pigg och utvilad till kvällens middag.
Är så glad att vi äntligen kommer att få en vit jul. Det har snöat i stort sett varje dag den senaste veckan. Håller tummarna för att den får ligga kvar.
Ha en fortsatt bra helg.



Kram

Kommentera här: