Dan före dan

Har tiden rusat iväg eller? Var så slutarbetad att jag vaknade i natt och trodde att jag hade glömt att ställa väckarklockan. Har nog inte riktigt fattat att jag är julledig. Ska bli så skönt. Fick min första julklapp i går, fyra olika teer. Så i morse blev det ”Danderyds special” till frukost. Mycket gott. Får pröva de andra tre under julen också. Handlade all julaftonsmat i går. Dvs bl a hummer och oxfilé. Har redan en flaska Pol Roger på kylning och Amarone finns det flera att välja på. Ska nu ner på stan och handla julklappar. Blir en hård julklapp till mig själv. Den lär finnas på Systembolaget. Highland Park heter den. Så det blir en god whisky, några böcker, en dvd och eventuellt ett strykjärn till mig själv.
Är ofattbart att det bara var en och en halv vecka sedan som jag var ute och åkte båt. Känns som en hel evighet sedan. Stockholm skärgård är så underbar. Längtar tillbaka.
Ha en fortsatt bra dag.



Kram

Kommentera här: