Flygupplevelse

I går fick jag pröva på att ta mig till högre höjder. Fick den otroliga möjligheten att följa med en vän som var inbjuden till grillning med flygtur. Och jag var ju inte den som inte var snabb att haka på. Vem har inte drömt om att flyga ett flygplan själv och få en inblick i flygets värd? Lite läskigt och ostadigt var det när jag och Lasse lyfte med den sk motorseglaren från marken. Men så fort vi kom upp i luften så var det hur lugnt som helst. Befann oss på en höjd av 300 meter när Lasse tyckte att vi skulle åka lite berg- och dalbana och känna på lite viktlöshet. Hur kul som helst. Väl nere på marken igen hade jag ett stort leende på läpparna. Detta var häftigt. Wow.

Så efter flygturen så satt det inte så fel med grillad biff med barbeque-sås och några glas rödvin till.

Var mycket nöjd och glad när jag till slut somnade framåt midnatt. Kan verkligen rekommendera denna hissnade upplevelse.

I kväll grillning och födelsedagsfest i Nacka.



Kram

Kommentera här: