Allvaret börjar

Ja, i morgon är det dags att sätta sig in i den arbetande världen igen. Efter nio veckors semester så känner jag mig utvilad och är redo att starta upp igen. Fast samtidigt skulle jag inte ha något emot att vara ledig ett tag till. Kan väl inte påstå att jag direkt längtar efter att försvinna in i en lokal nu när solen lyser. Men, men, det går säkert bra när man väl är där.
Hade i alla fall en boulekväll i Tessinparken i söndags. En mycket trevlig kväll som slutade med att mitt lag vann. Fick till några riktigt bra kast så jag var mycket nöjd med min bidragande insats.
I går stod IKEA på schemat. Tog IKEA-bussen ut tillsammans med min dotter. Väl där så gick vi runt och inspekterade olika garderobslösningar till min dotters rum. Hittade en bra lösning och bestämde oss för att vi skulle inhandla den när hennes rum är ommålat. Så en heldag på IKEA innan det blev middag tillsammans med en väninna på kvällen.
Väntar nu på att min son ska dyka upp så att vi kan gå ner på stan och inhandla lite nya kläder till honom.
Ha en fortsatt bra dag i solen.

Kram

Kommentera här: