Solig helg

Ibland så gillar jag SMHI mer. Att de kan vara så duktiga att pricka in de första soliga och varma dagarna på en helg. Tack SMHI, you make my day. Är glad att det bara blev pick-nick med mousserande rosé och ett glas rosévin på Strandbryggan innan hemgång. Att Strandbryggan har öppnat är ett mycket säkert vårtecken. Fullsatt naturligtvis och nästan alla satt och sippade på rosévin. Det glädjer mig att det numera är helt legalt att dricka rosévin.

Är därför uppe tidigt och skuttar och känner att jag inte vill sova bort en solig dag. Ser fram emot en skön frukost med morgontidning, te och en riktigt god smörgås innan jag intar min altan i solen. Är så skönt att inte ha något inplanerat på hela lördagen. Ska bara vara och ta till vara på solen.

Låt champagnekorkarna flyga och ta vara på solen. Ha en fortsatt bra helg.




Kram

Kommentera här: