Fredag hela veckan

Ja, ibland kan det faktiskt kännas som att det är fredag hela veckan. Fast denna vecka kan jag erkänna att det inte har känts så, trots att jag var på inspelningen av "Fredag hela veckan" i dag. Efter helgen som var så var det säkrats att ligga lågt och mer leva efter måndag hela veckan.

Efter att ha sovit länge på morgonen, ätit en god frukost i lugn och ro så begav jag mig till min vatten-qi-gong. Är så mysigt att glida ner i det 33-gradiga vattnet och utöva qi-gong-rörelser omgiven av vatten. Kan inte påstå att jag är till min fördel iförd badmössa. Men det är ju tur att ingen man känner ser en.

På eftermiddagen begav jag mig till SVT för inspelning av "Fredag hela veckan". David Hellenius och Peter Magnusson är ju verkligen underbara. Var tidigare en "Hey Baberiba-fan" och är mycket imponerad av deras upplägg. Sen att Peter Settman också har ett finger med i spelet gör ju inte saken sämre. Kryddan på det hela var Eric Gadd som var gästartist. Gadd är verkligen en av mina favoriter. Så på fredag så kan jag lova att ni får er ett gott skratt och bra musik.




Kram

Kommentera här: