Återhämtning

Har äntligen börjat återhämta mig efter festen i lördags. Blev lite för skoj, med mat, vin, dans, coverband som spelade Bowie-låtar och tjo och tjim. Och jag var ju så duktig som drog ihop folk och tog efterfest hemma hos mig som inte slutade förrän framåt morgontimmarna. Så jag var lagom kaxig i går. Låg i sängen i stort sett hela dagen och slickade såren. Det kostar på att ligga på topp. Men det är ju inte varje helg som jag slår klackarna i taket på detta sätt. Tack och lov.

Blev så glad när nu Rajalakso har kommit tillbaka. Han satte det andra målet i gårdagens match mot GIF Sundsvall där Djurgården tog hem vinsten med 3-1. Så nu har Djurgården klättrat upp och lagt sig sexa i den allsvenska tabellen. Inte illa. Jag håller tummarna att Rajalakso fortsätter i samma stil.




Kram

Kommentera här: