Snön är borta

Ja, man får vara glad så länge som det varade. Alltså, att snön låg kvar. Nu är den borta och det har blivit mörkare. Vi får väl hoppas att det inte dröjer alltför länge innan snön kommer tillbaka igen. Alla barn var glada när det låg snö på marken så att de fick ut och åka pulka, bygga snögubbar och leka i snön. Och så kände jag mig faktiskt gladare, fast det kanske inte bara berodde på snön.

Har i alla fall haft en rätt så tuff vecka så jag är mycket glad över att det är helg. Ska bara vara hela helgen. Inga inplanerade aktiviteter, utan bara strosa runt i lägenheten i morgonrock, lyssna på bra musik och bara vara. Sen måste jag också besluta mig för om jag vill köpa tavlan som TH Muller har målat åt mig. Visst, den är jättefin och den har det som jag ville ha, dvs, den är målad i rött och har en vinflaska och kärlek på duken. Men ändå så saknar jag "det". Vi får väl se hur det blir. Hur tycker ni att jag ska göra.

Önskar er i alla fall en trevlig helg.




Kram

Kommentarer:

1 Inger:

skriven

Den är urläcker, köp den :)

2 Lena:

skriven

Den är urball, men du måste känna själv vad du tycker. Och så beror det ju på vad den kostar

3 Stefan:

skriven

Gå på känslan och känn vad DU tycker

4 Annsan:

skriven

Ja, det är svårt. 7.500 vill han ha för den. Vet inte om det är värt det

Kommentera här: