Quantum of Solace

Känns som att veckan bara har svischat i väg. Först blir det måndag och sedan fredag. Det har varit marknadsundersökningar, middagar, bio mm i ett hejdlöst tempo. Har knappt hunnit återhämta mig. Fick ett mail från konstnären TM Muller idag angående min tavla som han ska måla till mig. Den var tydligen på G, vilket kändes bra och betryggande.

USA har också i veckan fått en ny president, Barack Obama, vilken är den första svarta presidenten i USA:s historia.

Var i går och såg James Bonds senaste, "Quantum of Solace". Helt ok. Mycket action, med biljakter, flygjakter och några bombade byggnader. Som en Bondfilm ska vara. Var dock lite för lite kärlek, enligt mitt tycke. Men jag gillar Daniel Craig som James Bond.

Glöm inte att besöka Stockholmsmässan i helgen. "Allt för hälsan", "Båtmässan" och "Det goda köket". Jag lär dyka upp på det sistnämnda under morgondagen för att åtnjuta en och annan Amarone och Champagne.



Kram

Kommentera här: