Fredagsmiddag

Jag och några väninnor var på en otroligt god middag i går. Skumpa till fördrink innan förrätten serverades. Blev till förrätt havskräftstjärtar blandade med bl a Västerbottenost och till det snaps och vitt vin. Till varmrätt blev det lammkotletter med vitlökssmör och grönsaker med ett spanskt rödvin till. Avslutningsvis blev det en panacotta med hallonsås och till det serverades det Calvados. Så när jag satte mig i taxin på väg hem så kände jag mig smått överförfriskad. Inte konstigt att jag vaknade upp bakis i morse. Tror faktiskt att det var blandningen som gjorde att jag mådde som jag mådde.

Tog en tur ut på Djurgården i snörikt landskap. Så fort snön kommer så blir det så mycket ljusare. Kändes skönt att få blåsa ur skallen. Hamnade därefter på O'Learys för att åse matchen Inter-Juventus. Zlatan hade en del målchanser, men valde att bollarna inte skulle hamna i mål. Men trots det så vann Inter med 1-0.

Är på väg i säng nu.

Sov så gott.




Kram

Kommentera här: