Thai

Är ensam hemma i kväll. Barnen på olika håll, dvs hos pappa respektive pojkvän. Känns skönt att rå om sig själv en stund. Behövs verkligen. Har varit ganska tufft den sista tiden med barnens skolarbete. Blir lika glad varje gång barnen ringer och säger att de har fått godkänt i något ämne. När min dotter ringde och sa att hennes musiklärare tom hade gråtit vid hennes uppträdande och gett henne VG+ så kändes det jättebra. Slutspurten i skolan tar energi av alla. Så thai-kiosken låg illa till vid hemgång från jobbet. Blev Yum idag. Kan dock erkänna att jag själv gör den nog lite vassare. Minns när jag gjorde den till mig och mitt ex då vi tom slickade skålen. Jag får nog göra den snart igen. Mmm gott.
Gårdagens Champions League-match Manchester United mot Chelsea var en match i världsklass. Ronaldos 1-0-mål var outstanding, så jag tycker att Manchester United var värdiga vinnare i gårdagens match.
I kväll får vi se och Perrelli får en plats i startelvan på lördag. Har Norge och Finland gått vidare så ska väl Charlotte också ha en plats.

Thai

Kram

Kommentera här: