Kiss i stan

Kan säga att denna vecka har gått väldigt fort. Tycker jag i alla fall. Kanske var för att jag har varit i ett dis sedan champagneprovningen i tisdags. I vilket fall som helst så är det skönt att det är helg. Hade förfest i går på våran balkong på jobbet innan middag tillsammans med några tappra entusiastiska arbetskamrater på restaurang i närheten. Efter det så släntrade jag hemåt i den ljumma majnatten med skorna i handen. Förberedd inför Stockholm Marathon i dag. Men jag tror faktiskt att jag hoppar även i år. Har inte hunnit träna tillräckligt mycket.
Men några som är väldigt vältränade är ju Kiss. De har väl producerat musik i åtminstone 30 år och är fortfarande heta. Ca 32.000 människor vallfärdade till ett utsåltt Stadion i går kväll för att återse Paul, Gene Simmons tunga och de andra grabbarna i Kiss. Tydligen så var deras "Rock and roll all nite" och "Detroit rock city" bäst. Skulle tippa att ca 70% bar en svart t-shirt och att 60% hade en tatuering eller flera.
Nu ska jag ut och njuta av det vackra sommarvädret. Hade klockan 9.00 20 grader i skuggan. Helt otroligt skönt.
Ha en bra helg.

Kiss

Kram

Kommentera här: