1:sta maj

I går när folk gick med sina röda fanor för arbetarnas dag och demonstrerade för... vad? Då satt jag på Karolinska Sjukhuset med min dotter. Hade inte tänkt gå i detta demonstrationståg ändå. Så det fanns inte så många andra alternativ än att vara i närheten av min dotter. Tillbringade många timmar på Karolinska sjukhuset tillsammans med min dotter, denna underbara varelse, som får pojkarna att gå i taket. Så vacker, så fin, så underbar, som kom hem med ett MVG i träslöjdsprovet. Så feminin, men ändå så maskulin. Jag älskar henne så mycket. Hon är bäst och har en jättevacker pojkvän som bryr sig om henne. Att kärlek är så stark kan man se när de två möts. Det finns ett hopp att kärleken ändå inte är död. Underbart att se.
Ha en underbar helg och glöm inte att ge varandra kärlek.

Pippi

Kram

Kommentera här: