Vinterdag

Fick en fantastisk långfredagsmiddag. Den var gjord med mycket kärlek och omtanke. Har nog aldrig i hela mitt liv smakat en godare lammstek. Den fullkomligt smalt i munnen. Var inte heller helt fel i kombination med en röd italienare.
I går var det hockey igen. Har ju dessvärre inte så många hockeyintresserade väninnor med Canal + Sport 1 hemma. Så jag fick söka mig till mina manliga bekanta som även kunde tänka sig att offra en påskaftonskväll i TV-soffan med en Färjestadfan. Så till söder för ännu en otrolig hockeymatch. Spelet var intensivt och Frölunda fick kämpa för att överhuvudtaget komma i närheten av FBK's kasse. Efter matchens slut gick jag glad i hågen hemåt efter seger till rätt lag. Heja Färjestad. Nu väntar matchen mot Linköping i morgon.
Ska nu bege mig ut för en tur på Djurgården. Man får ju passa på att njuta av de vackra vinterdagarna. Det har ju inte varit något direkt överflöd av denna vara.

Vinter

Kram

Kommentera här: