Golf

Tänk om jag hade spelat golf. Det är väl sällan en golfsäsong har kommit igång så tidigt som i år. Jag har väl haft mina funderingar att börja med denna fashionabla sport, men aldrig längre än till tänkandet. Kan väl erkänna att jag har slagit några bollar då och då, men inte blivit fast vid denna sport. Något ska jag ju har kvar att göra när jag blir gammal.
Hade nog hellre satsat på Facebook. Den 23-årige Mark Zuckerberg har kammat hem en och annan krona på sin sajt. Att ha fått hela världen med sig till sin sajt hat gett honom 1,5 miljarder dollar. Hade inte varit helt fel. Undrar hur länge Facebook kommer att existera? Många har börjat tröttna och drar sig ur denna sajt. Själv är jag dock kvar ett tag till.
Det är väl som allt annat. Det går upp och ner. Numera är det väl inte lika många sukoku-entusiaster som det var i början. Men jag tror att det är bra att köra en sudoku någon gång emellanåt för att hålla geniknölarna i trim.
Hann även med after-ski i Romme på lördagen
Nu håller vi tummarna för Barcelona som möter Villareal i kvällens match.

After-ski Romme

Kram

Kommentera här: