Färjestad :-)

Var riktigt nervös i dag när Färjestad skulle möta Frölunda i den femte matchen. När Färjestad slog Frölunda i gårdagens match så fanns det hopp för Färjestad att gå vidare. Efter gårdagens match stod det 2-2. Den första perioden i dagens match var riktigt het. Även andra och tredje var bra. Både lagen spelade bra hockey, en intensiv match med mycket spel. En riktig nagelbitare. Kul med bra hockey. När Färjestads Jörgen Jönsson satte 2-2 i Frölundas kasse så trodde man att Färjestad skulle vinna. Och det gjorde de också. Det blev 3-2 i Löfbergs Lila-hallen. Heja Färjestad.
Var så glad i söndags när jag konstaterade att av mina tulpanlökar som jag satte i höstas så hade 12 små skott kommit upp. Trodde ju att jag hade satt lökarna för sent och inte tillräckligt djupt ner. Så snart får jag glädjas av mina tulpaner ute på min lilla täppa. Riktigt spännande att se vad det blir för färger på dem.
Fick även glädjas i dag när jag såg att City hade tagit in min bild i dagens tidning. Se resultat nedan.

Glasvagnskortegen

Kram

Kommentera här: