Sol igen

Äntligen så är solen tillbaka. Den har formligen lyst med sin frånvaro under veckan. Känner mig dock lite mör efter den gångna veckan med fartygsvisning, personalfest och födelsedag. Var tom så att jag satte på bastun i går efter matchen för att kunna detoxa lite och känna lugn. Jag sover ju helt klart som en prinsessa efter bastu och dusch.
Har i alla fall försökt att få undan lite tvätt från i veckan. Hade ju blivit en hel del.
Blir alltid lite filmsugen på söndagskvällen. Känns skönt att bara relaxa framför en bra dvd eller gå på bio. Fast i kväll blir det varken dvd eller bio. Är helt slut. Januari 2009 ska jag i alla fall gå på bio. Då har Stieg Larssons ”Män som hatar kvinnor” premiär. Hörde även att Quentin Tarantino ska göra en ”Kill Bill 3”. Vilket jag ser mycket fram emot. Fast just nu är det bara att se framåt mot en ny arbetsvecka. Känns skönt att den bara är fyra dagar. Ha en bra vecka.



Kram

Kommentarer:

1 Junitjej:

skriven

Skönt med sol igen!

2 Camilla:

skriven

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

3 Becka:

skriven

Vi har då ingen sol..:/



Vad vinner man på att visa halva brösten på en bild, och sedan visa för hela Sverige? Är domså snygga om man tänker bort dom stora brösten som bara liknar meloner? Vad tycker du? Svara gärna på min sida, och ha en skön sommar!

Kommentera här: