Livet

Min affärsidé för min blogg var att skriva om positiva saker. Att du som läsare ska få positiva upplevelser när du läser min blogg. Men jag kände att jag ville ta med detta ändå. Får hoppas att det inte kommer fler sådana inlägg.
Ibland undrar man vad som är livets mening. När en mycket nära vän inte finns kvar i livet så får man sig en tankeställare. Framtiden med alla möjligheter, barnen som växer upp och bildar familj, karriären, nya utmaningar, nya bekantskaper mm. Vad han missar. Och hur många sörjande som han lämnar efter sig. Jag hoppas i alla fall att du kommer att få lugn och ro bland änglarna i himlen. Tack för den tid som vi fick ha dig på jorden och njuta av din närhet. Det är så synd på en så fin och vacker man att han ska behöva lämna jordelivet så tidigt. Vi lär ju synas så småningom. Men till dess så önskar jag dig frid och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Saknar dig.



Kram

Kommentera här: