Vinst för DIF

Har konstaterat att jag inte får så mycket gjort inomhus. Både städning och tvättning har lagts åt sidan. Men samtidigt hinner inte dammråttorna samla sig i hörnen för ingen är ju hemma. Men så länge som ingen störs av det så kan jag ju vänta någon dag till. Men vem har lust att sitta inomhus när det är 30 grader i skuggan kl 10 på morgonen. Inte jag i alla fall.

Var i alla fall ute hos min väninna och grillade i går, mycket gott och mycket trevligt, som alltid. Man får ju passa på och njuta av de fina sommardagarna. Det är så mysigt att grilla. Blev en röd spanjor till maten som jag hade inhandlat på Barcelonas flygplats. Vilken var mycket passande till maten. Hann även spela ett parti krocket innan jag tog tunnelbanan tillbaka hem.

Vågar man hoppas att Djurgården ska vinna i dag? Jag hoppas det. För det har inte varit lätt för Djurgården den sista tiden. Jag kan väl inte påstå att jag är stolt över mitt lag. Jag hoppas att Rajalakso har vilat upp sig och sätter sitt sjätte mål idag. Han leder ju även skottstatistiken för Djurgården. Totalt 28 skott och 12 skott på mål. Så kanske Rajalakso lyckas sparka in en boll hårdare i mål i dag och slår sitt eget rekord på 101,5 km/t. Så Henke och ni andra Helsingborgare, räkna med en förlust.




Kram

Kommentera här: