Sommaren fortsätter

Jag tycker att det känns väldigt bra att numera ta bord på uteserveringen än inne på krogen. Att få sitta i strålkastarljuset från solens strålar och bli brun. Underbart, I love it. Det märks att många är på semester och då undrar jag var de åker med tanke på att Stockholm är så fantastiskt underbart just nu. Fast det är ju klart att de åker till sina små smultronställen ute i skärgården. Förutom vissa som är ute på turné såsom bl a Göran Fristorp och Magnus Uggla. Sprang på båda på stan häromdagen och Magnus såg så sommarfräsch ut och sa att han inte hade några planer på någon ny skiva. Så alla Magnus Uggla fans får vänta ett tag till .

Har naturligtvis tillbringat mestadels av dygnets timmar utomhus, sippandes vin eller klunkandes öl i solen. Har t o m varit på Gröna Lund och förlustat mig på Kryddhyllan och även åkt en karusell. När jag var liten så tog karusellerna mycket längre tid, men nu när jag åkte "Kvasten" så var jag samtidigt glad att jag inte nös eller gäspade, för då hade jag missat upplevelsen helt.

Fortsätt att njuta av solen.




Kram

Kommentarer:

1 Lena:

skriven

Ja, visst är Stockholm fantastiskt på sommaren. Mer sol.

Ha de fortsatt bra i solen.

Kommentera här: