Tungt

Har just sånär återhämtat mig från Färjestads förlust i tisdags. Att torska med 1-6 mot Djurgården känns tungt. Men man får väl skylla på att FBK hade flera skadade. Sedan dög tydligen inte mina skådespelartalanger den här gången. Så det blev ingen reklamfilm. Men det som är positivt är att Don Bennechi släpper sin singel i nästa vecka, vilken jag har plåtat omslaget på. Så det är lite kul.
Känns annars lite tungt i dag. Fast det är ju såklart självförvållat. Blandar man vitt vin, rött vin, calvados och bloody mary så får man faktiskt skylla sig själv. Fast kycklingwoken blev mycket god. Det tyckte mina gäster också. Det känns som att jag behöver lite frisk luft för att klarna till i skallen. Så en kopp te och sedan på med joggingskorna för att ta en tur på Djurgården. Sen får vi se om det är någon trevlig middag på Lidingö som gäller i kväll.

FBK

Kram

Kommentera här: