Tillbaka till framtiden

Så har jag äntligen kommit upp med näsan över vattenytan. Inte helt frisk, men ändock helt arbetsför. Är dock fortfarande lite ostadig på benen, ungefär som en kalv på grönbete. Men det känns ändå skönt att ha det värsta bakom sig.
Kände mig så pass stark i går kväll att jag faktiskt kunde ta mig till Börsen och titta på genrepet av REA. Tror inte att jag har varit på Börsen sedan jag såg Grace Jones eller After Dark där. Jag kan villigt erkänna att jag aldrig har varit förtjust i Anders Lundin och inte heller ändrades min inställning till Anders efter REA. Jag vet inte vad det är, men något är det. Hade aldrig tidigare sett Jan Åström live, vilket blev en överraskning. Han har en otrolig karisma och en underbar röst, vad mer kan man begära. Tjejerna var också duktiga med bl a uppträdandet som Lill Babs. Och Andreas Nilsson gjorde en underbar tolkning av Thomas Ledin. En extra bonus var muntrummaren Svante Drake. Showen kändes dock lite smått rörig ibland, men totalbilden var positiv. Mitt sällskap bidrog också till den positiva helhetsbilden, vilket också fick mig att förtränga de små portionerna av potatisgratängen till den smördegsinbakade oxfiléen. Sammanfattningsvis, en mysig helkväll med trevligt sällskap och mycket skratt.

Himlen

Kram

Kommentera här: