Tiden går...

Vad fort tiden går när man har roligt. Har knappt hunnit med mig själv på sista tiden. Mycket har det varit. Var ute på en trevlig middag i torsdags med goda småportioner av rätter med tillhörande passande vin. Det var mycket trevligt och mycket gott. Fredag var jag ute en snabbsväng. Upp tidigt på lördag morgon för färd mot Romme igen. Tyvärr så var vädret inte alltför upplyftande, regn och snöblandat regn om vartannat. Så jag kände mig som en dränkt katt när skiddagen var slut och det var dags för hemfärd mot Stockholm. Jag kan medge att en varm bastu inte satt helt fel när jag kom innanför dörrarna hemma. Middag hos väninna efter bastubad, goda libanesiska köttbullar med god sås, cous cous och tomatsallad. Mmm. Jättesmaskigt. Drack en Pinotage Viogner till ovanstående, som visade sig vara en mycket bra kombination. Efter middagen blev det utgång. Hem framåt småtimmarna och sov bort halva söndagen. Var en sväng på stan på söndagen och shoppade innan jag begav mig till Lidingö för en god thailändsk söndagsmiddag med några goda vänner. Alltid lika trevligt. Så nu är det bara att krypa ner i sängen och sova några timmar innan det är dags för en ny arbetsvecka.
Sov så gott.

Kram

Kommentera här: