Grattis Roy

Känner mig hedrad att du drog in hela tre guldbaggar på Guldbaggegalan för din film "Du levande". Ett jättegrattis till dig. Nog för att jag inte tror att det var för min lilla rollprestation i din film, men jag var kanske lite delaktig ändå. I producenten Pernilla Sandströms tacktal så riktade hon ett tack till bl a skådespelare och statister som hade medverkat i denna film. Så jag känner mig lite stolt över att jag fick medverka i denna produktion. Att ta hem en guldbagge i bästa film, bästa regi och bästa manuskript är stort. Grattis Roy. Förhoppningsvis så har jag kvar mina talanger, så att jag kan få jobbet i reklamfilmen som jag var och provfilmade i igår. Gjorde i alla fall så gott jag kunde. Ni får hålla ögonen öppna så att ni inte missar mig i TV-rutan framöver. Fast först och främst ska jag ju få rollen också. Hade inte varit helt fel med lite extra tillskott i kassan.
I kväll så håller vi tummarna för att det blir många skott i Djurgårdens kasse. Ska nämligen gå och se DIF-Färjestad med min son i kväll. Spännande. Heja Färjestad.

314193-85

Kram

Kommentera här: