Gott Nytt År 2008

Gott Nytt År husse. I dag när jag vaknade så var det alldeles vitt ute. Min låtsasmatte och jag var ganska ensamma på Gärdet. Det var väl inte så många hussar och mattar som var så pigga efter nyårsafton, antar jag. Träffade i alla fall en Jack Russell-tjej. Hon var bara 6 månader, men ganska fet. Inte alls lika smärt och snygg som jag är. Lekte med henne ett tag. Fast hon var rätt så flörtig av sig. Det kom två andra hannar och hälsade på henne och då skulle hon göra sig till för dem också. Lite för lössläppt för mig som är från Lidingö och har stil. Häromdagen när jag var ute på Gärdet med min låtsasmatte så kom det en annan tjej. Hon var lite väl rufsig för mig. Verkade inte ha kammat sig på flera veckor. Flörtade lite med henne ändå, fast när hon började äta hästbajs istället för att flörta med mig, då drog jag. Tjejerna på Gärdet är kanske lite speciella.
Nyårsafton förflöt ganska ok. Min låtsasmatte var på någon festlig tillställning och förlustade sig på kvällen. Men som tur var så kom hon hem redan halv 12. Hon förstod att jag var lite skraj för smällare. Hon är så förstående. Så jag fick ligga hos henne i soffan när 12-slaget var. Det var som high chaparall utanför. Det smällde rätt rejält. Så jag kände mig rätt så trygg i min låtsasmattes knä.
Så husse, jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År 2008 och hoppas att även du hade en bra nyårsafton.
Många hundslickar
Nelson
Låtsasmatte hälsar Gott Nytt År 2008 till alla!

Nyår

Kram

Kommentera här: