Söndag igen...

Nu är det söndag igen. Gillar söndagar på något barnsligt sätt. Är det inte söndagsmiddagar så är det mys i soffan. I dag blir det mys i soffan och sen Stieg Larsson i sängen. Är inne på hans andra bok "Flickan som lekte med elden". Vilken författare han är, otroligt bra böcker. Än en gång vill jag rekommendera hans böcker för dig som inte har läst dem.
I torsdags när vi var hos chefen på middag så upptäckte jag en ny sida av min chef. Om hon skulle tröttna på att vara chef så har hon en glimrande framtid som bartender. Drack nog den bästa frozen Marguerita som jag någonsin har smakat. Säger bara wow.
På fredagen hade jag tänkt att bara ta ett glas vin efter jobbet. Vilket resulterade i flera glas vin, vilket i sin tur resulterade till att jag inte var hemma 20.00 utan snarare 01.00. Så när jag gick upp på lördagsmorgon kvart över fem, så var jag inte så stöddig. Hade bokat in mig på Romme, så det var bara att sätta på sig skidkläderna och bege mig till Cityterminalen. Föret i backarna var fantastiskt. Hade kommit 1 decimeter nysnö under natten. Så efter några åk i backen så vaknade jag till liv. Och jag kan tillägga att jag faktiskt fick till säsongens bästa åk. Var väldigt mör när jag återvände till Stockholm. Sög ordentligt i både lår och rumpa.
Nu ska jag bara fortsätta att uppskatta denna söndag och fortsätta att mysa i soffan.
Ha en bra vecka.

314193-88

Kram

Kommentera här: