Kockduellen

Är snart på väg i säng. Har tittat på "Anna Pihl", vilket är ett av mina favoritprogram och ätit middag tillsammans med min dotter. Blev ju lite hungriga efter att ha suttit på inspelningen av "Kockduellen" och sett Mårten Andersson och Hanna Hedlund tillsammans med varsin kock tillreda goda middagar. Blev mest förtjust i Mårtens middag à la thai style. Både lät och såg godare ut än Hannas. Vi får väl se om det blir någon tittarstorm. Verkar tveksamt med val av Peder Lamm som programledare. Skulle behövt vara någon med mer krydda i. Men konceptet i sig är kul.
Hann ut en tur på Djurgården, min lilla oas, i går, mellan tvättstugan och flytt av bokhylla med innehåll. Är lika lycklig varje dag som jag promenerar på Djurgården och tänker att vad jag är lyckligt lottad som har denna underbara natur så nära inpå knuten.
I säng med förhoppning att vädret i morgon blir lika vårlikt som i dag.
God natt och sov gott.

314193-94

Kram

Kommentera här: