Akupunktur och massage

Har upptäckt att just kombinationen nålar och massage ger det bästa resultatet hos min akupunktör. Det ger mig lugn och harmoni. Och jag känner mig som en ostadig, flummig kalv på grönbete när jag går därifrån. Så skönt. Något annat som är skönt är att det blir ljusare och ljusare varje dag. Känns även som att det kan kvitta att det blir någon vinter i år. Mina buskar utanför min altan börjar tom att knoppa. Hela världen verkar ha förändrats.
Kul att det blir en förändring i TV-kanalerna också. Ser fram emot säsongstart av Anna Pihl som börjar på måndag.
Hoppas att du har fått en semla i dag, med tanke på att det är fettisdagen i dag. Jag fick en hembakad mycket god semla på fikarasten på jobbet. Lär väl slinka ner någon fler den här våren.
Ja, det är inte bara mina buskar som börjar knoppa utan även jag behöver knoppa. En kopp örtté och sen i säng.
Sov så gott.

Djurgården

Kram

Kommentera här: