Julbord 2

Är hemkommen efter ett magnifikt julbord på Tyrol. Fick i mig allt från rökt renhjärta, björnköttbullar, bäver, lax, skinka, renkorv och andra läckerheter. Kunde ha varit utan bävern, men björnköttbullarna var riktigt delikata i sin gräddsås. Avslutade med det digra dessertbordet. T o m en Budapestbakelse lyckades leta sig ner i magen också. Hade mycket trevligt tillsammans med mina barn, deras kompisar och min dotters pojkvän. Alla var vi väldigt mätta och nöjda när vi lämnade Tyrol. Gick runt lite på Gröna Lunds julmarknad och tittade. Det var mycket vackert med all julbelysning. Tjejerna fick t o m med mig i Pop-Expressen. Kändes i och för sig som att hela julbordet höll på och komma upp igen, men jag lyckades behålla allt. Så nu är jag mätt, nöjd och mycket belåten. Blir en lugn hemmakväll i soffan och bara vara och låta all den goda maten smälta.
Ha en fortsatt bra helg.



Kram

Kommentera här: