Julafton

Vill önska er alla en riktigt GOD JUL.
Har inte tillgång till min egen dator så det kommer inte att bli så många inlägg under julen. Men jag hoppas att ni alla får en riktigt skön och avkopplande jul med mycket god mat och mycket gott och dricka.
Har haft familj från Barcelona på besök hos mig. Vilket har varit mycket trevligt och väldigt mysigt. Så vi har umgåtts och haft trevligt. Mycket god mat och mycket gott och dricka.
För mig och min dotter blir det inte traditionell julmat, utan vi börjar med löjromstoast, sen hummer och champagne. Till middag blir det helstekt fläskfilé med mycket smörstekta kantareller, rödvinssås och potatisgratäng och till det ett bordeauxvin från 2000. Avslutningsvis blev det chokladmousse. Mums.
Jag försöker att hitta någon annan dator för att förmedla mina upplevelser. Tills dess, ha det gott och sköt om er.



God Jul-kram

Kommentera här: