Gävle

Skickar en rapport från metropolen Gävle. Hade förhoppning om att jag skulle få min dator åtgärdad i Gävle, men tyvärr så gick det inte. Men jag fick i alla fall tag på en dator. Har även hunnit med och se hockey. Brynäs mot HV71. Brynäs kämpade i andra och tredje perioden men det räckte inte. En vinst för HV71 med 6-4. Avslutade på en restaurang där jag intog underbara lammracks. Har även hunnit med att bada vedeldad bastu, gått en promenad i det snötäckta Gävle och ätit och druckit gott. Lägger in bilder senare.
Vet ej när jag får tillgång till dator härnäst. Så om vi inte hörs innan år 2009 så vill jag passa på och önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Med förhoppning om att 2009 ska bli ett riktigt bra år.
Är inbjuden på middag i Nacka på Nyårsafton. Hoppas ni alla får en bra nyårsafton ni också.

Kram

Kommentera här: