Bowie-box

Undrar om jag ska fira Lyckans Dag i dag. Lyckades komma med i radion i morse och sjunga min julsång på Radio Vinyl bakom lucka 11. Jonas och Lillemor var helt tagna. Fick i alla fall deras bästa julklapp, dvs en CD-box med alla David Bowies skivor + DVD + julbord på Tyrol. Så jag säger TACK Jonas och Lillemor och Radio Vinyl 107. Blev superglad. Har kommit in i en nostalgifas och har börjat lyssna på Bowie igen. Så julklappen var verkligen klockren. När sen min dotter ringer och säger att hon har fått VG+ och VG på två engelsk-prov så blir jag ännu lyckligare.

Är också lycklig att jag fick tag på en av Blossas Glögg 2008. Deras 500 000 flaskor är redan slut överallt. Plus att jag fick biljetter av Mårten Andersson till deras RAW på Chinateatern.

I dag mingel på huvudkontoret och sen Cotton Club.

Undrar hur denna dag slutar. Hmm.




Kram

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

GRATTIS! Kul. Bowie är bäst :)

Kommentera här: