Dagens satsning

Ca 26.000 tjejer ska inta Gärdet i dag. Den berömda Tjejmilen som startade 1984 går nämligen av stapeln i dag. Och jag har inte tänkt springa i år heller. Löpning är inte riktigt min grej. Jag tar hellre en rask promenad eller en cykeltur. Varför existerar inte Killmilen? Det vore väl något att satsa på.

Har du vägarna förbi Gröna Lund i dag så kan du annars satsa 125:- och få "Gröna kortet" på Gröna Lund som gäller 2008 och 2009. Lär nog inte vara 26.000 människor där men jag tror att det lär vara en och annan som kommer att stå i kö där i dag.

Eller gör som jag gjorde i går. Satsa på dig själv. Visst är det trevligt att köpa en blomma till sig själv. När fick du en blomma sist? Om det var längesedan så gör som jag. Köp en till dig själv. För det är du värd.




Kram

Kommentarer:

1 Lena:

skriven

Hej!

Jag tycker att vi kan ha en typ "Alla blommors dag" där vi kan ge blommor till varandra. Det är alltid lika kul att får blommor

Kommentera här: