Mässa igen

Våren hänger fortfarande kvar. Underbart. Mmm, jag mår så bra av solens strålar som studsar mot min hud. Tyvärr har jag inte hunnit njuta av solens vara under veckan pga jobb och mässa. Åkte ut på mässan i fredags igen. Var ju tvungen att se om Selezione Antonio Castagnedi, 2004 fortfarande var lika bra. Och det var den. Så outstanding. Jag blundar, jag njuter och får en kick genom hela kroppen. Det slank ner både det ena och det andra goda vinet. Drack bl a min favoritchampagne, dvs Pol Roger, några Amarone-viner och en och annan Shiraz och Zinfandel. Fortfarande så är Pol Roger min favoritchampagne. Så himla god. Efter en halv arbetsdag strosande runt på mässan var det dags att få i sig lite mat. Blev lite tapas på en spansk restaurang innan hemgång.
I går lördag blev det långpromenad på Djurgården och utgång på kvällen. Mycket trevligt. Så i dag söndag blir det lugnt med uppladdning inför en ny vecka.

Mässa

Kram

Kommentera här: