Cocktailparty

Hade fått inbjudan till ett cocktailparty i går kväll. Det var cocktails, mat och underhållning på en restaurang på söder. Så himla trevligt. Träffade även gamla bekanta som blev ett kärt återseende. Trodde att det skulle bli en tidig kväll... men så blev det inte. Hade tänkt mig hemgång vid 11, senast 12. Men enligt taxi-kvittot var jag hemma strax före 02. Men kul hade jag. Känner mig dock lite hängig i dag. Så eftermiddagen på Vinordic lär inte bli lika effektiv som i onsdags. Det kostar ju att ligga på topp. Hittar säkert något drickbart. Får rikta in mig på lite enklare varianter och mest gå och smutta på någon god shiraz eller ett glas Pol Roger, vilken är min favoritchampagne. Får i alla fall vila ut i morgon och på söndag. Vilket kommer att vara behövligt efter en hektisk vecka. Djurgården spelade oavgjort i derbyt mot AIK. Slutresultat 1-1. Inget Rajalakso-mål den här omgången.
Ha en bra helg.

<Cocktailparty

Kram

Kommentera här: