Höst

Ja, nu är det verkligen höst. Grått, regnigt och smådystert. Jag kom ihåg förra årets september och september 2005. Solen sken och det var varmt långt in i slutet av september. Så Thomas Ledin har ju rätt, sommaren är kort och det mesta regnar bort. För inte hade vi många dagar "sommar" i år inte.

Helgen har passerat obemärkt. Ingen utgång eller party. Bara mys i under en filt i soffan. Har nog inte gjort något vettigt heller. Men bara "va" är ju i alla fall vettigt för själen. Tack Åsa, än en gång, för att du tipsade om Lars-Olof på AAA-kliniken. Akupunkturen har gjort att mitt liv har fått en vändning till det positiva hållet. Gå gärna in på www.aaa-kliniken.se och titta.

Det blir tidigt i säng i kväll, upp och jobba i morgon. Jobb hela veckan. Ska också försöka att boka en tid för klippning åt Diedric i veckan och gå på akupunkturen. Sen är det snart fredag igen. Ev blir det även fest på torsdag, har fått inbjudan till The Black Eyed Peas efterfest. Vi får se hur jag mår under veckan och vad jag orkar.
image10 Så här tror jag att Diedric kommer att se ut efter klippningen.

Ha en bra vecka.

Kram

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Hej tjejen! Jag fick akupunktur i morse, redan kl 07.00. Burr. Men väl där så kunde jag koppla av i den sköna morgonstämningen på mottagningen; inga bländande lampor utan ett behagligt dämpat ljus, morgonprassel, tassande steg och viskande röster. Denna gång fick jag bindvävsmassage.
Det är klart att jag delar med mig av positiva upplevelser till dig! Kul att det föll väl ut.
kram kram
Åsa

2 Ann:

skriven

Ja, det är undebart med akupunktur, fast i dag fick jag bara 4 nålar. Hade mer sett att jag skulle se mer och mer ut som en igelkott.
Kram

Kommentera här: