Efterfest

När jag vaknar upp på morgonen undrar jag om det var min frissas fel att jag har ont i huvudet. Visst hade hon satt mina rullar i håret lite för hårt. Inbillar mig det i alla fall. För det blev inte så mycket dricka i går. Några glas vin bara. Konstigt. Men kul hade vi. Hade ju tänkt att gått hem tidigare i går kväll, men det blev inte så. Det är ju inte varje dag som man går på efterfest med The Black Eyed Peas på Caféet precis. Tiden går ju fort när man har kul. Tog i alla fall en taxi hem vid 3-tiden. Skönt att jag är ledig i dag. Ska bara till min akupunktör, handla, städa och försöka att tvätta. Hmm. Blir ändå en del att ta itu med. Mats, min bror, ringde i går och frågade om han och Monika kan bo hos mig i helgen. Självklart, svarar jag och måste då även förbereda vad vi ska ha till middag i kväll. Blir nog wok i och med att brorsan gillar det.

image12 image15
Så här blev resultatet efter rullningen hos frissan.                                                  Före
image13 
Spriten flödade vid The Black Eyed Peas bord

Ha en trevlig helg och njut av solen.

Kram

Kommentera här: