SM-guld i sikte

Gick inte så glad i hågen ifrån min tandläkare i dag. Hade fått en räkning på 650:-, två bilder + tandstensborttagning. Fast jag får väl vara glad över att jag inte hade några hål, bara några hål i mina fickor. Allt är relativt. Hade nog känts tyngre om DIF hade förlorat i dag. Men just nu känns det som en smekning i min plånbok. Alla mina lag gjorde bra ifrån sig. DIF borta mot Halmstad 1-2, DIF borta mot Södertälje 1-2 och Färjestad hemma mot HV71 5-2. :-). Sen att AIK förlorade mot Göteborg, behöver vi ju inte diskutera. Förhoppningsvis så vinner Djurgården SM-guld ändå. Kan AIK skärpa sig och vinna mot Kalmar och Trelleborg vinna över Göteborg och Djurgården slå Brommapojkarna, då har vi kammat hem segern. Jag kommer att vara på helspänn denna vecka. Detta tar på mina franska nerver. Men det gäller väl att ha is i magen och till helgen lägga isen i drinkarna istället, för att fira Djurgårdens SM-guld.
Ha en bra vecka.

314193-41

Kram

Kommentera här: