Nya tag

Så smått börjar jag att komma tillbaka. Jag kan ju precis inte påstå att jag var glad över Djurgårdens resultat. Men, men, har i alla fall återhämtat mig lite. I slutet av veckan lär jag ha glömt Djurgårdens resultat och börjat tänka på annat istället. Som t ex att jag är väldigt glad att höstens program är tillbaka. Nu kan jag lugnt sitta hemma i soffan och njuta av Prison Break, Ugly Betty och Desperate Housewifes. Hösten är räddad. Trodde att jag skulle få min bastu i dag, men tydligen så har leveransen blivit försenad. För nu är det verkligen bastuväder. Blåsigt, regnigt och grått. Solen hinner knappt titta fram bakom horisonten innan det är dags att gå och lägga sig igen. Jag förstår varför björnarna går i idé. Men om jag vore en björn så förväntar sig min make att jag morrar när jag vaknar. Han förväntar sig också att jag har håriga ben, dålig andedräkt, överflödigt kroppsfett och att jag sover i sex månader. Vilken tur att jag är singel :-)

314193-45

Kram

Kommentera här: