Hälsomässan

Åkte ut till Älvsjö och gick på hälsomässan i går. Gjorde en vandring runt de olika hälsoupplevelserna. Fastnade vid min bastu. Blev väldigt förtjust i min "Infra röd bastu - Super de luxe". Slog faktiskt till och köpte den. Har utsett en plats i hallen där den ska stå. Tänk vad häftigt att ha en bastu hemma. Och med inbyggd cd-spelare t o m. Så på tisdag är jag med bastu. Konstaterade i alla fall att syltade morötter och yoga inte riktigt var min grej. Testade även akupressur som var en ny upplevelse. Med tanke på att jag har erfarenhet från akupunkturen så ville jag se och känna skillnaden. Tydligen så ger det inte lika stor effekt som akupunktur, men det var kul att pröva det. Var även lite sugen på att testa Ki Energy, men tiden fanns inte.
Är väldigt splittrad just nu. Går och väntar på att Djurgården ska möta Brommapojkarna. Ska Djurgården bli svenska mästare 2007? Ja, det vet vi kl 17 i dag. Håller tummarna för DIF

314193-44

Kram

Kommentarer:

1 silverpilen:

skriven

Kalle Sändare hade ett bord i hallen.
Du har en bastu i hallen.Kanska plådigt!

HÄLSNINGAR SILVERPILEN

Kommentera här: