Don Bennechi

Gick in på Sveriges Popradio på nätet, www.popradion.se, och såg att min gamla sångarkompis Cyndee Peters låg fyra på Pop i Topplistan. Vi spelade faktiskt in en skiva tillsammans en gång i tiden och sjöng på Konserthuset och på TV två gånger. Det ni. Ja, det var alltså inte bara jag och Cyndee i duett, utan det var några till som var med i kören. Men det var när jag var ung och oförstörd. Såg även att Don Bennechi toppade listan och låg 1:a med sin "Bodytalk". Kul att han har kommit tillbaka igen. Personligen så är jag väldigt förtjust i hans "My Child". Den låten är jättefin. Texten är så gripande så att jag blir tårögd när jag hör den. Snyft. Du kan höra den på Dons hemsida, www.donbennechi.com eller på www.myspace.com/donbennechi där även några av hans andra låtar ligger. Undrar vad Bennechis nästa hit blir? Följer Don med spänning. Vad blir det härnäst? Turné, konsert eller uppträdande på "Allsång på Skansen". You never know, det får framtiden utvisa.

314193-38

Kram

Kommentarer:

1 Sussie:

skriven

Jag bara dööör! Vad snygg han e. Hans röst e ju typ så att man blir alldeles varm. Jag kollade på hans video på hemsidan och låten My child. Grym! Killen e ju grymt skön. Jag vill absolut se han uppträda på Skansen. Nu ska jag sussa. Krami z och Puzz

2 Laura:

skriven

ABSOLUT!!! jag måste bara få se Don Bennechi uppträda på Skansen. Han är såååå läcker, och inte nog med det, han sjunger som en ängel, (en sexig ängel ;)
Jag har även kollat på Don Bennechi´s Myspace, så grym och bilderna på honom, MUMS:)

Jag vill verkligen se Don Bennechi på skansen
Kram på er alla
Laura

3 Jeanette:

skriven

Don Bennechi på Skansen vore guld! Jag skulle absolut gå. Han sjunger ju gudomligt sen så är han ju så snygg på ett farligt sätt. Jag vill absolut också se Bennechi live på Skansen.
Kram & Hälsningar
Jeanette

Kommentera här: