Agnetha + Miguel = Sant

Ska egentligen vara på bröllop i Barcelona i morgon. Fick inbjudan till en av mina bästa väninnors bröllop. Men i och med att det sker i Barcelona, så blir det lite svårare. Det beror bl a på ekonomi och jobb.
Åhh, vad jag skulle ha vilja vara med på bröllopet. Men har tyvärr inte de resurserna just nu + kan inte ta ledigt, med tanke på att jag nyligen har börjat på mitt nuvarande konsultuppdrag.
Vet, att du Agnetha kommer att vara en sådan vacker brud. Du måste skicka bilder. Vet också att du kommer att leva lyckligt tillsammans med Miguel i många hundra år. Han är en sådan fin kille. Jag är så glad för din skull och att du har träffat honom. Jag är glad för Er skull. Och att barnen har anpassat sig till Miguel. Jag önskar att jag kunde vara med Er i dag, i morgon och på torsdag. Låter som ett hippt och coolt bröllop i dagarna tre. Lev loppan och ta hand om varandra. Love you. När nu Agnetha och Miguel blir ett, så utropar vi i falsett
GRATTIS OCH LYCKA TILL!

314193-42

Kram

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hoppas de lyckliga i alla dagar. Grattis!!

Kommentera här: