Wyclef Jean

Isande kyla, nu är det vinter. Vintern har kommit väldigt fort i år, tycker jag. I och för sig så längtar jag efter att få sätta på mig skidutrustningen och susa ner för en snöklädd backe. Det är ju min största passion, näst efter barnen, men det känns ändå lite för tidigt med vinter just nu.
Jag är i alla fall glad att jag har min bastu, fast den fungerar inte riktigt som den ska. Får hit en kille på torsdag som ska fixa den. Känns bra. Så när jag kommer hem ifrån jobbet, slår på bastun och kryper in där och lyssnar på min favvo-musik, då kommer jag att må bra.
Var inbjuden på konserten med Wyclef Jean på Caféet i kväll. Mycket folk, mycket trängsel och mycket ungt. Hann i alla fall höra några bra låtar innan jag hamnade i Operabaren istället. Lugnare, softare och musiken på avstånd. Nu är min säng inte på alltför långt avstånd. I säng, sova, ny dag i morgon.

314193-57

Kram

Kommentera här: