Romme öppnar

Tror du att jag blev överlycklig i dag när jag hade fått ett mail från Romme Alpin där de säger att de öppnar till helgen. Jippie! Äntligen så får jag åka skidor igen. Vilket jag tidigare sagt, är en av mina största passioner i livet. För den som har missat Romme, så ligger det strax utanför Borlänge. Nytt för i år är 4 nya nedfarter = 5 km extra skidåkning. Love it. Längtar. Lagg. Så snart, kommer mina kära skidor upp från källaren, för att få snö under belagen igen. Gå gärna in och titta på www.rommealpin.se. Det blir väl fjärde eller femte året som jag lär pendla mellan Stockholm och Romme, typ varje helg framöver. Så om jag jämför med en Calvados så hamnar jag på en VO, VSOP, Vieille Réserve eller Grand Réserve, dvs en minst 3-årig Calvados. Mmm, njuter redan.

314193-58

Kram

Kommentera här: