Igelkott

Har trappat ner till en dag i veckan hos min akupunktör. Kände att det var välbehövligt att gå dit i dag. Kände mig lätt förvirrad och som en kaotisk blondin. Fick nålar i både, fötter, händer, mage och öron. Såg ut som en riktig igelkott. Det är ganska fascinerande ändå. När det som i mitt fall i dag, saknades en massa energi i magen, då går den och lägger sig någon annanstans. I mitt fall var det då i ansiktet. De senaste dagarna har jag nämligen sett ut som en tomat i ansiktet, vilket nu harmoniserades till en mer utspridd diffus rodnad över hela kroppen. Så i dag med hjälp av lite nålar och massage så cyklade jag därifrån som en ascool, nästan drogad, pingla. Istället för en kaotisk blondin. Skönt.
Apropå en hysterisk blondin så rekommenderar jag er att se "The Heartbreak kid" som har premiär på fredag. Fick chansen att gå och se den på förhandsvisningen i dag där Ben Stiller utsätter sig för en svensk blondin. Man bör nog checka upp vad man gifter sig med, innan det är för sent.
Och nu är det sent, så nu är det läggdags.
Sov så gott.

314193-48

Kram

Kommentera här: