Enrique

"Han vill att alla ska njuta". Vem?? Jo, Enrique Iglesias. Och en som verkligen njöt var min dotter. Snacka om att vara i extas. Kommer väl inte kunna prata med henne på några dagar nu. Hon sprang in i lägenheten efter konserten som en speedad Bambi på hal is. Man kan nog lugnt säga att det var ett yrväder som drog fram i en tornado av stjärnstatus. Hon hade hållit i Enrique Iglesias hand på Hovets konsert. Hon ska tydligen inte tvätta handen på länge nu. Själv är jag ju väldigt förtjust i hans pappa. Skulle inte ha något emot att vakna upp till hans sensuella smörigt smekande röst, fast då helst i en annans kropp. Eller, vad tusan, jag kan ta sonen, om det är så. Men jag får väl hålla till godo med CD-skivorna och drömma mig bort en stund i dessa spanska toner.
-Vilken låt var bäst då, frågar jag min dotter. "ALLA", svarar hon lyriskt tillbaka.

314193-54
Denna hand har hållit i Enriques hand />

Kram

Kommentera här: