Teater

På årets sista dagar så börjar jag att bli kulturell igen. Har varit på teater i kväll. Det var ett tag sedan sist. Men i kväll så kom mina kulturella gener fram. Blev "Don Juan i Soho", med Björn Kjellman. Den hade ju inte fått så bra kritik, men ändå så har biljetterna gått åt. Kan det möjligtvis bero på att Björn Kjellman visar sig naken? Jag kan väl inte påstå att jag blev helt betagen av uppsättningen, men Björn gjorde en lysande roll. Även de andra i teamet bidrog till att denna uppsättning var värd att hålla sig vaken till i en timma och 40 minuter.
Brukar alltid få mig en tankeställare efter att jag har sett en teater, men i dag var det inget som fick mig att ta till mig något ifrån teatern, tyvärr.
Har i alla fall hittat ett prisvärt vin på systemet. Det var ett spanskt vin den här gången. Kan varmt rekommendera "Alaja" för endast 63 kronor. Smakrikt, med lång eftersmak och mycket gott. Rekommenderas å det varmaste.

Alaja

Kram

Kommentera här: